donderdag 27 maart 2008

wachtwoorden

Wie heeft er tips voor mij om alle inlognamen en wachtwoorden te onthouden; het is een aardige puinhoop geworden van namen met leestekens, hoofdletters, cijfers en nog veel meer & het einde is nog lang niet in zicht.

Nog meer hulp vraag ik namens mijn vader: Wie weet schrijvers en titels van Limburgse streekromans. Ik kan natuurlijk zelf gaan zoeken maar dit gaat misschien sneller.

Voor mezelf wil ik nog graag Scandinavische schrijvers met thrillers die boven de poolcirkel spelen liefst op de Lofoten.

1 opmerking:

Gerard Bierens zei

Het zal niet snel minder worden, ook bijna alle web 2.0 tools vragen om inlogaccounts. Er is wel hoop dat het beter wordt, dankzij OpenID (ook op je eigen blog geactiveerd zie ik).

Maar voor nu zou je eens naar dit lijstje kunnen kijken.